Nagłośnienie: Miliard Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 1426 Skąd: Woj. Lubuskie
Wysłany: 2011-09-22, 15:58
Ja nie mówię że to jedyny słuszny monitor. Twierdze jedynie, że mówienie o nim jako zły/kiepski jest błędem co weryfikuje realna praca, Twoje kryteria nie są jedynymi słusznymi niestety.
Jeżeli kolega chce raz a porządnie to z wielozadaniowych monitorów można polecić Srx712, też nikt mu na niego nie napsioczy, jest praktyczny no i pogra tym wiele wiele lat.
_________________
Passt [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-22, 16:12
Kamil G. napisał/a:
Ja nie mówię że to jedyny słuszny monitor. Twierdze jedynie, że mówienie o nim jako zły/kiepski jest błędem co weryfikuje realna praca, Twoje kryteria nie są jedynymi słusznymi niestety.
Jeżeli kolega chce raz a porządnie to z wielozadaniowych monitorów można polecić Srx712, też nikt mu na niego nie napsioczy, jest praktyczny no i pogra tym wiele wiele lat.
Proponuję zejść "na ziemie".. Przeczytaj na wstępie ile keszu max spodziewa sie autor..A Ty mu proponujesz odsłuchy w okolicach 5000 zł.....
Za co kupi korektory?
za co kupi bramki????
Za "kartofle"...?A może nazbiera kasztanów, lub owoców dębu....
jk
Nagłośnienie: Miliard Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 1426 Skąd: Woj. Lubuskie
Wysłany: 2011-09-22, 16:18
Może Ty najpierw przeczytaj temat. Nie ma ani słowa o budżecie, a jako że kolega myśli o zakupie Tfm'ów to proponuje mu sprzęt z tej samej półki cenowej-LOGICZNE. I przestań w końcu się czepiać, bo robi się to żałosne i nudne.
_________________
Passt [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-22, 16:22
Kamil G. napisał/a:
Może Ty najpierw przeczytaj temat. Nie ma ani słowa o budżecie, a jako że kolega myśli o zakupie Tfm'ów to proponuje mu sprzęt z tej samej półki cenowej-LOGICZNE. I przestań w końcu się czepiać, bo robi się to żałosne i nudne.
A to to ja napisałem???
Wysłany: Wczoraj 15:57
będę chi al otworzyć firmę jest z miasta wiec dostane pewnie tylko 19 tys tak jak jest na start
posiadam
4xkt112
4btr215
stol behringer mx8000A
Ostatnio zmieniony przez Passt 2011-09-22, 16:23, w całości zmieniany 1 raz
Nagłośnienie: Miliard Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 1426 Skąd: Woj. Lubuskie
Wysłany: 2011-09-22, 16:25
Dobra, teraz zwracam honor bo spojrzałem na sam temat, masz teraz racje ja się pomyliłem. Mam nadzieje że kiedyś też zdarzy Ci się to napisać
_________________
Passt [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-22, 16:26
Pomysł z tym srx, jest też mało realny... Podobnie jakościowo paczke kupi u Leszka (POLAUDIO), za mniejszy kesz. I bedzie bez problemu tolerowany na imprezach które bedzie autor obsługiwał, patrząc na "riderowość" pozostałego sprzętu.
jk
Może ja się wypowiem, pracuję od lat na tfm 212 i tfm 450 oraz TXD 15M. TFM 212 to jest monitor który dedykowany jest przez producenta do całkiem innych zastosowań niż głośnie duże sceny. 212 to jest typowy wedge low profile na małe scenki i do produkcji TV, to że stosuje się go do znacznie poważniejszych zastosowań tylko dobrze o nim świadczy. Kto zna to wie że 212 to jest monitor który gra bardzo płasko i przyjemnie bez podbarwień dzięki temu bardzo odporny na sprzężenia. Konstrukcja nie jest przestarzała tylko starannie przemyślana dzięki temu uzyskane zostały właściwości o których wcześniej wspomniałem bez użycia ostrego procesingu który jest niezbędny w większości "nowoczesnych" konstrukcji.
Może ja się wypowiem, pracuję od lat na tfm 212 i tfm 450 oraz TXD 15M. TFM 212 to jest monitor który dedykowany jest przez producenta do całkiem innych zastosowań niż głośnie duże sceny. 212 to jest typowy wedge low profile na małe scenki i do produkcji TV, to że stosuje się go do znacznie poważniejszych zastosowań tylko dobrze o nim świadczy.
To tak samo jak JBL eon...Paczka przenaczona do konferansjerki, wciskana prze handlarzy niedouczonym ludkom, jak "profesjonalna' kolumna ...
Emmanuel Studio napisał/a:
Kto zna to wie że 212 to jest monitor który gra bardzo płasko i przyjemnie bez podbarwień dzięki temu bardzo odporny na sprzężenia.
Oczywiście na osi, ale jak "zboczysz nieco, to juz nie jest tak pieknie jak piszesz..
Emmanuel Studio napisał/a:
Konstrukcja nie jest przestarzała tylko starannie przemyślana dzięki temu uzyskane zostały właściwości o których wcześniej wspomniałem bez użycia ostrego procesingu który jest niezbędny w większości "nowoczesnych" konstrukcji.
Proponuję zobaczyć katy promieniowania głosników w zalezności od częstotliwości... Nie ma takiego głosnika, coby przy 3 kHz promieniował 30-40 str. Realnie to sa katy 20-15 stopni. Zatem jak bedziesz na osi np:lewego głosnika, w odległosci np 2 metrów, to jak bedzie róznica odległości do głosnika prawego???Jak sie to ma do filtrowania grzebieniowego????Dlaczego zachodni artysci wymagaja odsłuchów D&B, czy L'Acoustic (koaxialne)???
Czyżby bardziej podobała im sie nalepki tych marek, lub innych o podobnej konstrukcji marki, czy zwyczajnie akustycy wiedzą, że sa to w tej chwili najlepsze odsłuchy na swiecie.
Kiedyś silniki spalały po 15 litrów, teraz po 4 litry o tej samej pojemności, i kilka razy wieksza moc....Te przestarzałe odeszły do lamusa. Tak samo jest ze sprzetem nagłosnieniowym, systemy liniowe powoli wypieraja standardowe...
jk
Ostatnio zmieniony przez Passt 2011-09-22, 17:15, w całości zmieniany 3 razy
SILVER SOUND, pomijając to iż zgadzam się z tym, że lepsze i praktyczniejsze są monitory coaxialne, to zauważ, że świetnie gadają i brzmią np MJF212 (meyer). Do niedawna bardzo popularny był monitor D&B na dwóch dwunastkach i driverze. (modelu już nie pamiętam). Wymieniony przez Ciebie Adamson nie ma ani jednego monitora na coaxialnym głośniku Ale fakt, iż rynek schodzi na coaxy powoli
_________________ Nie ma większych kłamców od dystrybutorów...
Passt [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-23, 11:25
dziub-dziub napisał/a:
SILVER SOUND, pomijając to iż zgadzam się z tym, że lepsze i praktyczniejsze są monitory coaxialne, to zauważ, że świetnie gadają i brzmią np MJF212 (meyer). Do niedawna bardzo popularny był monitor D&B na dwóch dwunastkach i driverze. (modelu już nie pamiętam). Wymieniony przez Ciebie Adamson nie ma ani jednego monitora na coaxialnym głośniku Ale fakt, iż rynek schodzi na coaxy powoli
Moja intencja nie było krytykanctwo konstrukcji 2 x 12 cali, ale wytknąłem błedy konstrukcyjne akurat tego Turbosounda...
Jak napisałem, 2 x 12 cali i mocny solidny driver, , oraz podział ok 800Hz, i jest naprawdę bardzo dobrze gadajaca paczka..
Dlatego nie napisałem że ta firma ma takowe, a wymieniłem, tylko te marki, co do których miałem pewność..
A dlaczego koaxialne będa dominowac w najbliższym czasie?. Ano poza jakościa dźwieku będzie decydował czynnik małych gabarytów, małego ciężaru, oraz znikome problemy ze sprzęzeniami.
jk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum