Estradowiec.pl - Nagłośnienie i Estrada - Wortal sprzętu Pro Audio Strona Główna

Ogłoszenie 
Eventroom.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Dj Umowa - kilka pytań
PanPaweł 
Aspirant d/s smyczy

Wysłany: 2016-05-18, 17:35   Dj Umowa - kilka pytań

Witam,

jestem początkującym Dj'em i chodzi o podpisywanie umów z parą młodą (ani ja, ani oni nie posiadają działalności gospodarczej) i zastanawia mnie kilka rzeczy:

1. Czy powinienem podpisywać umowę o dzieło czy umowę zlecenie
2. Jeżeli umowa o dzieło to jak rozliczyć się z US? Czy idzie się do nich z tą umową? Jak to dokładnie wygląda?
3. Jaki podatek będę musiał odprowadzić? Czy taki zapis upoważnia mnie do płacenia połowy podatku? I czy w ogóle mogę taki zapis zamieścić jeśli nie gram swoich utworów, a jedynie odtwarzam z oryginalnych nośników:

Zapewniam przygotowanie oprawy muzycznej według własnego, autorskiego scenariusza i wykonanie jej na imprezie

Proszę o odpowiedź i pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez PanPaweł 2016-05-18, 17:43, w całości zmieniany 1 raz  

steve 
Niczego nie dotykam

Wysłany: 2016-06-19, 21:21   

Kolego, załóż działalność albo idź chociaż do księgowej która pomoże Tobie w operacjach skarbowych. To jest kompletna odpowiedź. Nie odbierajmy chleba ludziom którzy się tym zajmują, a nie są to horrendalne kwoty. Tak jak i pozew rozwodowy nie jest dostępny do ściągnięcia w internecie tak i Ty mój przyjacielu zrób to z osobą która Ciebie rozliczy - oczywiście jeśli sam nie masz takiej wiedzy, bo nie mam nic przeciwko jeśli ktoś potrafi :) Nie odpowiemy Ci również na pytanie czy lepsza dla Ciebie będzie książka przychodów i rozchodów czy ryczałt, ale na pewno będziemy życzyć Tobie szczerze powodzenia! :)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez steve 2016-06-19, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  

badulite 
Noszę już kejsy

Nagłośnienie: 4300 RMS
Oświetlenie: rampa ciężkich gratów
Wysłany: 2016-07-06, 17:39