Estradowiec.pl - Nagłośnienie i Estrada - Wortal sprzętu Pro Audio Strona Główna

 Ogłoszenie 
Eventroom.pl

 
   
 
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Norma DB na osiedlu domków jednorodzinnych
PANICZKAMIL 
Zapnę wtyczki



Zaproszone osoby: 3
Nagłośnienie: FOH 2.5kW amatorsko
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 534
Skąd: Iława
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-16, 14:28   Norma DB na osiedlu domków jednorodzinnych

No właśnie wie ktoś jak to DOKŁADNIE jest ujete w prawie tak żebym np. podjeżdżajacej policji mógł wytknąć KONKRETNY paragraf,w którym bedzie nota o dopuszczalnej lczbie db na mojej działce wokół domu,której nie moge i oczywiście nie przekrocze ;) ;);)
_________________
Mój nick to relikt przeszłości ---> swego czasu nie chciałem na Woodstocku pić tanich win po 4zł tylko te droższe po 6 i stwierdzili, że jestem PANICZKAMIL - tak w ramach wyjaśnienia ;)

Coś tam mogę pomóc nagłośnić - IŁAWA i okolice 606 79 26 56
 
 
jon-x 
ESTRADOWIEC


Nagłośnienie: hk linear5, smart
Pomógł: 85 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 2150
Skąd: tychy
Ostrzeżeń:
 1/10/11
Wysłany: 2006-08-16, 18:00   

Nie ma takiej normy która określałaby, jakie ciśnienie akustyczne jest zakłócaniem porządku i ciszy. A o to chodzi policji generalnie.

Jak będą chcieli cię usadzić to powiedzą: "a pokaż pan, z czego pan grasz tą muzyczkę".
 
 
gekon-bass 
Moderator


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 1875
Skąd: Qrnik city
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-17, 13:52   

norma jest nastepujaca od godziny 22-00 do 6-00... stop testowaniu sprzetu.. (prawnie)
korelacja tolerancji i kultury to drógi aspekt który jest tak subiektywny ze wątroba boli...
jezeli np masz sasiada który pracuje w trybi nocnym ładowanie od bladego switu brzmi groźnie! mysle ze optimum dla ludu to godzina od 13-18 i prawdopodobnie nikt cie nie zlinczuje

wazna kwestia jest równierz jaki poziom łomotu uwazasz za satysfakcujacy bo jezeli np przez 30 min sobie porabiesz 100-110 db swiat cie nie ukrzyzuje jednak jezeli zaiwaniasz ciezkim sprzetem przez kilka godzin codziennie bedzie bajzel (słyszałem o przypadku gdzie koles który uprawiał szeroko pojeta muzyke na trabce w jakies żulnej kamienicy codziennie znajdował gówno pod swoimi drzmiami... obecnie zakupił sobie pieska z zacnej listy i jak ktos podchodzi do drzwi piesek wpada w furie i potencjalnemu klientowi moze zrobic z glanów sandały :cool:
gówno juz sie nie pojawia a polski naród zyskuje "kóltóry"

aaa... co do db prawo jeszcze cos gaworzy na temat budynków zabytkowych:)

to na tyle

[ Dodano: 2006-08-17, 13:56 ]
bym zapomniał....
doszły mnie słuchy ze zacna koalicja (stado misiów koala) zmierza sie z konfiskata sprzetu grajacego osoba zakłucajcym cisze nocna:)
fajowo: monty pyton..???
 
 
PANICZKAMIL 
Zapnę wtyczki



Zaproszone osoby: 3
Nagłośnienie: FOH 2.5kW amatorsko
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 534
Skąd: Iława
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-17, 23:02   

Nie chodzi juz o to co i jak przeszkadza tylko o konkretny paragraf na to.Przedwczoraj była policja i kazali mi sciszyc ale jako ze znajomy podjechał to mówi mi wprost,ze moge słuchac dalej jak pojada az znow ktos nie zadzwoni a oni znow prrzyjada i kaza mi sciszyc i tak w kółko.Słyszał ktos o tym,ze PODOBNO wiekszosc osiedla sie musi podpisac i tedy moga ci jazde nieziemska zrobic?
_________________
Mój nick to relikt przeszłości ---> swego czasu nie chciałem na Woodstocku pić tanich win po 4zł tylko te droższe po 6 i stwierdzili, że jestem PANICZKAMIL - tak w ramach wyjaśnienia ;)

Coś tam mogę pomóc nagłośnić - IŁAWA i okolice 606 79 26 56
 
 
gekon-bass 
Moderator


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 1875
Skąd: Qrnik city
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-18, 14:25   

co do spółdzielni uazam ze to dowód ze komuny jeszcze nie obalono... :mrgreen:
i nie ma nic bardziej frustrujacego i upierdliwego niz mieszkanie w tzw bloku.
kazdy kazdego inwigiluje,
z logicznego punktu widzenia w takim jednym kretynstwie architektoniczny jakim jest owy blok powinien byc uchwalny regulamin egzystencjalny który jest spójny z zasada mozesz robic wszystko pod warunkiem ze nie kosztem kogos, albo chącemu nie dzieje sie krzywda, i mysle ze wiecej cudów nie trzeba...
ja osobiscie mieszkam w blocku i w moim pokoju do odsłuchu służy mi sprzet 2x1200wat, gram kilka godzin dziennie i jak narazie nikt mi uwagi nie zwracał... naturalnie ze wzgledu na to ze szanuje swój słuch nie uprawiam zabawy w "db". wystarczy ze sie kilka razy w miesiacu wyzyje na jakis imprezkach:)

co do projektów naszych misiów koala sa coraz bardziej znamienite i wielkie:)
-podatek do umów zlecenie (uderzajacy w artstyczna i techniczna czesc branzy muzycznej)
-konfiskata samochodów pijanym kierowca, tylko ze alkoholicy zaczna przepisywac autka na innych i z prawnego punktu widzenia nie moga konfiskowac czegos co nie jest ich wiec kolejny raz banda ynteligentów stworzyła cos co nic nie da a kosztuje kilka posadek urzedasków:)
-mozna by wymieniac i wymieniac nie:)

jesli chodzi o uprawnienia policji czy moga ci zrobic najazd na domek jest taka zasada która wymyliły służby specjalne "pokazcie mi obywatela a my znajdziemy na niego paragraf"
 
 
gekon-bass 
Moderator


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 1875
Skąd: Qrnik city
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-18, 17:06   

wiem tyle ze to co jest publiczne jest bezmyslne i niechlujne, a to co jest prywatne jest juz interesem o który sie dba... generalnie mój dom to moje prywatne siedlisko i teoretycznie mam prawo robic sobie na swoim terenie co mi sie zywnie podoba, naturalnie od 50 lat tak naprawde kodeks cywilny zbyt wiele sie nie zmienił, blizny komunizmu sa zmorą dzisiejszych absurdów do których dochodzi na codzien, tak jak kiedys milicja dzisiejsza policja moze sobie wejsc do mojego domu pod kazdym głupawym pretekstem... problem lezy w istocie panstwowosci która chce aby wszystkie zjawiska społeczne jak i gospodarcze przechodziły przez sito nomenklatury biurokracji urzedniczej... dlatego policja ma taka niska skutecznosc w sciganiu przestepstw z tytułu "pogwałcen praw własnosci" natomiast wlepianie mandatów za parkowanie w aglomeracji miejskiej gdzie tak naprawde kazdy ma konstytucyjne prawo parkowac za friko jest 99% skuteczne...

generalnie polskie prawo sciga i gnebi dzieci za podrabianie legitymacji szkolnych, karanie kilku styranych zyciem recistów i emerytów pijacych sobie piwko na ławce (ryntka 500zł) natomiast przewałki na gróbe miliarde sa zupełnie niezauwazalne:)

słyszałm niedawno absurd w stylu ze jakis rok temu w planach bło wprowadzenie bykowego:D ZUS-ik bankrutuje to trzeba zachcic społeczenstwo niczym bydło wiązka siana do rozmnazania zeby było z kogo zdzierac podatki na upadajacy absurd cyrk ubezpieczeniowy:)
 
 
jon-x 
ESTRADOWIEC


Nagłośnienie: hk linear5, smart
Pomógł: 85 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 2150
Skąd: tychy
Ostrzeżeń:
 1/10/11
Wysłany: 2006-08-19, 05:07   

Jak kiedyś kupię domek albo mieszkanie i będę potrzebował świętego spokoju, a jakiś debil będzie mi nad głową bez widocznego sensu łomotał jakimś szajsem, pójdę i mu obtłukę pysk. Czas dorosnąć, panowie. Dookoła też są ludzie. Pomyślcie - jednych denerwuje muzyka, a drugich smród z kurzarni/obory.
 
 
gekon-bass 
Moderator


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 1875
Skąd: Qrnik city
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-19, 10:40   

niektórych burza denerwóje, albo srajace ptaki.... a co maja zrobic ci kórzy mieszkaja sobie w jakiesj kamienicy przy drodze i mu ciezarówki chałasuja... albo wracasz o 5-00 zmeczony po jakims koncercie a tu ci dzwony koscielene nawalaja o 7-00, albo procesja rozspiewana zaiwania... ik wypoczynek masz juz z głowy...
polecam film dzien swira!
wyglada na to ze w pewnych sytuacjach nie ma kompromisu, i racje ma ten co jest silniejszy...
 
 
4064484 
To ja skoczę po piwo


Nagłośnienie: 10KW FOH 2,4KW MON.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 85
Skąd: Łęczyca k/Łodzi
Ostrzeżeń:
 1/10/11
Wysłany: 2006-08-19, 10:51   

przepisy są wyjaśnione - w godzinach poza ciszą nocną możńa ile sie chce jeżeli nie zagraża to zdrowiu i życiu otoczenia. jednak jak sąsiadce spadł wazonik z szafy to dostałem mandat za to ze wazonik mógł ją zabić. Szkoda ze sąsiad mi sie wyprowadział, miał w pokoju 3x3 dwie sztuki potworków 18 cali i replike midltonów na 15 calowym basie 20 cm średnim etc... żądko zdazało mu sie to włączać, ale jak już to uruchamiał, to policja nie odbierała telefonów.
_________________
Sprzedaż/montaż/produkcja nagłosnienia.
Fachowe doradztwo w temacie.
Moce od 200 do 5000W/kolumnę.
 
 
gekon-bass 
Moderator


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 1875
Skąd: Qrnik city
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-19, 10:58   

dobre!!!! dobra policja, dobra :mrgreen:
 
 
PANICZKAMIL 
Zapnę wtyczki



Zaproszone osoby: 3
Nagłośnienie: FOH 2.5kW amatorsko
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 534
Skąd: Iława
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-19, 11:46   

John jak bedziesz potrzebował spokoju topolecam domek za miastem na 2ha działce minimum bo jak bedziesz chciał tak zrobić to prawdopodobnie Ciebie obiją,ściszą muzykę i powiedża,ze muzyka nie miałą miejsca i jeszcze Tobie sprawe założą - sprawdzone na moim osiedlu czubków.

Co do słuchania - słuchanie do grilla nie zagraża życiu mimo,zę słychać muzyką naprawde w sporym promieniu,wiec TERORETYCZNIE nie mam sie co przejmować?

Pozdrawiam
_________________
Mój nick to relikt przeszłości ---> swego czasu nie chciałem na Woodstocku pić tanich win po 4zł tylko te droższe po 6 i stwierdzili, że jestem PANICZKAMIL - tak w ramach wyjaśnienia ;)

Coś tam mogę pomóc nagłośnić - IŁAWA i okolice 606 79 26 56
 
 
4064484 
To ja skoczę po piwo


Nagłośnienie: 10KW FOH 2,4KW MON.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 85
Skąd: Łęczyca k/Łodzi
Ostrzeżeń:
 1/10/11
Wysłany: 2006-08-19, 15:04   

jeżeli jest to przed 22 to tak, ale (przepraszam) CZŁOWIEKU NIE RÓB DRUGIEMU CO TOBIE NIE MIŁE (czy jakoś tak). Jak Ty byś sie czuł jka bys chciał z dziewczyną obejzeć jakiś film, puźniej moze by sie coś wiecej wydażyło, a ktoś do okoła by Ci grał 300 wat 100DB w/m to by Ci nerwy puszczały. Chociaż policja moze temu komuś naskoczyc, to jak tylko sobie pojadą to bedzie jeszcze głosńiej.
_________________
Sprzedaż/montaż/produkcja nagłosnienia.
Fachowe doradztwo w temacie.
Moce od 200 do 5000W/kolumnę.
Ostatnio zmieniony przez Karol 2006-08-19, 15:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PANICZKAMIL 
Zapnę wtyczki



Zaproszone osoby: 3
Nagłośnienie: FOH 2.5kW amatorsko
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 534
Skąd: Iława
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-20, 11:18   

Heh mi hałas nie przeszkadza a nawet lubie jak gdzieś gra muzyka - kumpel ma kolumny na eminencach 2x15"+PSD2002 1000w i popędza to PLXem 4000 i ... ciesze sie,ze ja słyszę i nie musze sam włączac bo miło sie pracuje w ogrodzie/przy domu/w domu jak nie trzeba sie o muzyke martwić bo kto inny siedzi za sterami.

Wieczorami to mi wogóle nie przeszkadza ale sąsiadom niestety - załacza mi mp3,bierze mikrofon i pyta poprzez całe osiedle czy chce tą mp3 :D .

NIE WIEM MI NIE PRZESZKADZA MUZYKA - tylko dwóm sąsiadom w najbliżzym sasiedztie-naprzeciwko.Mój sąsiad zza ściany mówi - słuchaj oby sie tylko chałupa nie rozpadła inni podobnie.

W TYM KRAJU POTRZEBA ALBO TOLERANCJI ALBO KONKRETNEJ USTAWY bo niestety to grząski grunt...

Pozdrawiam fanów mocniejszego uderzenia :D
_________________
Mój nick to relikt przeszłości ---> swego czasu nie chciałem na Woodstocku pić tanich win po 4zł tylko te droższe po 6 i stwierdzili, że jestem PANICZKAMIL - tak w ramach wyjaśnienia ;)

Coś tam mogę pomóc nagłośnić - IŁAWA i okolice 606 79 26 56
 
 
gekon-bass 
Moderator


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 1875
Skąd: Qrnik city
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-21, 09:43   

mozna to porównac do palenia plastiku na własnym podwórku.... mozna czy nie mozna...??
pewnie ze mozna jak dym nie opuszcza twojej posesji... wydaje mi sie ze z muzyka jest podobnie... jak zabezpieczyc swoj dom zeby dzwiek sie nie przenosił poza posesje??? jest kilka sposobów albo sciany ekranujace na zewnatrz albo zaadaptowac pomieszczenie... moja znajoma wokalistka tak sobie własnie zrobiła... graja od rana do wieczora przyczym na zewnątrz sa przesułuch na poziomeie ok20db. (z racji wentylacji:)
naturalnie w blocku to nie przejdzie:) dlatego decydujac sie o zamieszkaniu w takim budynku trzeba miec swiadonmosc o ograniczeniach i pewnych kompromisach zarazem...
uwazam jednak ze granie na maxa w takim bloku nie jst ok i to jawne naruszanie mojej prywatnosci, poniewaz wprowadza sie w drganie powietrze którym oddycham w moim domu... co do tolerancji ok generalnie nie przeszkodzi mi jak ktos sobie połupie przez 30min jednak ktos w tym momecie moze miec problemy zdrowotne i muzyka paradoksalnie moze mu szkodzic (nie mówie o hipohondrykach), albo ktos mam małe dziecko, albo spi po pracy...

w/w sytuacjach ja bym zainterweniował za pierwszym razem kulturalnie i merytorycznie wyjasnił bym moje sugestie, jednak jezeli mój hipotetyczny sasiad nie zrozumie ze robi zle sprezentuje mu zapis muzyczny przy 8kw! jezeli to nie poskutkuje sa jeszcze inne metody tłumaczenia chyba najbardziej skuteczne :evil:
 
 
PANICZKAMIL 
Zapnę wtyczki



Zaproszone osoby: 3
Nagłośnienie: FOH 2.5kW amatorsko
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 534
Skąd: Iława
Ostrzeżeń:
 2/10/11
Wysłany: 2006-08-21, 22:48   

Gekon spoko ale pamiętaj jaki jest temat - Norma db na osiedlu DOMKÓW JEDNORODZINNYCH " a nie bloku - blok juzsama kultura i społeczne obyczaja nakazują mieć hamulce albo pytać czy moge ale to jest kuźwa domek i ,yzyka do pracy w ogrodzie nie zagrozi życiu i zdrowiu sąsiadów(około 200wat oddawane na 450watową kolumnę).Pozdrawiam
_________________
Mój nick to relikt przeszłości ---> swego czasu nie chciałem na Woodstocku pić tanich win po 4zł tylko te droższe po 6 i stwierdzili, że jestem PANICZKAMIL - tak w ramach wyjaśnienia ;)

Coś tam mogę pomóc nagłośnić - IŁAWA i okolice 606 79 26 56
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.


EventRoom.pl